دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

واشنگتن: در حالی که همیشه آمریکایی‌‌ها تصور می‌کردند ثروتمندترین افراد جهان هستند و هرگز فقیر نخواهند شد، نظرسنجی‌ها از وخامت اوضاع اقتصادی 80درصد آمریکایی‌ها خبر می‌دهد.

نتیجه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 80 درصد از آمریکایی‌ها به شدت در خصوص آینده اقتصادی خود نگران هستند و این در حالی است که نرخ بیکاری هم به یک معضل تبدیل شده است.

افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که وضعیت وخیم اقتصادی موجب شده است که برخی توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی و بهداشتی را نداشته باشند و همین نکته زمینه‌ساز مشکلات بیشتر در آینده خواهد شد.

سارق بی‌خیال

مکزیکوسیتی: سارقی که پس از سرقت از یک خانه ویلایی پا به فرار گذاشته بود، به دلیل بی‌خیالی بیش از حد توسط پلیس دستگیر شد. این پسر جوان مقدار زیادی جواهر و اجناس عتیقه از این خانه ویلایی سرقت کرد و پس از اینکه آنها را در خودرو‌اش جاسازی نمود، پا به فرار گذاشت.

او پس از طی مسافتی به دلیل خستگی و گرسنگی تصمیم گرفت به یک رستوران برود و خودرو‌اش را هم مقابل رستوران پارک کرد، غافل از اینکه یکی از همسایگان خانه ویلایی که به حضور بی‌موقع خودرو‌ سارق در محله‌شان مشکوک شده بود ماجرا را به پلیس اطلاع داده بود.

به این ترتیب گشت پلیس هنگام عبور از مقابل رستوران، خودرو را مشاهده و شناسایی کرد و بدون کوچک‌ترین دردسری سارق را به دام انداخت. گفتنی است این سارق در حالی دستگیر شد که هنوز غذایش نیمه تمام بود و از مشاهده ماموران پلیس حسابی غافلگیر شد.

نارنجک در حیاط

لندن: مرد باغبانی تصمیم گرفت نهالی را در حیاط پشتی خانه اش بکارد و به همین دلیل با بیل مشغول کندن یک چاله در حیاط شد اما برخورد بیل با یک جسم فلزی موجب شد که او دست از بیل زدن بردارد و به دنبال این جسم بگردد اما او در این چاله یک نارنجک پیدا کرد.

این مرد که خیلی هیجان زده شده بود از همسایه‌اش خواست از این صحنه عکس بگیرد تا بتواند خبرنگاران را در جریان قرار دهد. گفتنی است کارشناسان پس از بررسی این نارنجک دریافتند که متعلق به جنگ جهانی دوم است و از آن پس تا کنون در حیاط این خانه مدفون شده است.

در صورتی که این مرد قدری محکم‌تر به نارنجک ضربه می‌زد احتمال منفجر شدن آن وجود داشت و در این صورت جان او به خطر می‌افتاد. نکته جالب اینکه همسایگان این مرد هم از ترس اینکه مبادا در حیاط خانه‌هایشان مواد منفجره وجود داشته باشد از پلیس خواسته‌اند کارشناسان خود را برای بررسی به محل بفرستد.

قانون برای اسباب‌بازی

منهتن: در حالی که به نظر می رسد هیچ قانونی برای استفاده از اسباب‌بازی‌ها وجود ندارد و کودکان می‌توانند در هر جا و هر زمان از اسباب‌بازی استفاده کنند، یک پدر بزرگ به‌خاطر اعمال قانون در این زمینه به دادگاه احضار شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر 6ساله به همراه پدربزرگش به پارک رفته بود و قصد داشت قایق اسباب‌بازی‌اش را داخل آب دریاچه مصنوعی بیندازد و با آن بازی کند. اما همین‌که قایق را به آب انداخت، مامور پارک، قایق را از آب بیرون کشید و گفت که این کار ممنوع است.

به این ترتیب پسربچه گریه سر داد و تلاش پدربزرگش برای راضی کردن او نه تنها به نتیجه نرسید، بلکه موجب زد و خرد بین مامور پارک و پدربزرگ 58 ساله شد. به این ترتیب به خاطر یک اسباب‌بازی یک پرونده قطور برای پدربزرگ این پسربچه در دادگاه تشکیل شد تا از این پس متوجه وجود قانون حتی برای بازی بچه‌ها باشد.

کد خبر 90482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز